Szolgáltatásaink minőségbiztosítása

Szolgáltatásaink minőségbiztosítása

Partnereink elégedettségének elnyeréséhez, és ez által saját céljaink teljesítéséhez is kiemelten fontosnak tartjuk a különböző menedzsment rendszerek kialakítását, működtetését és folyamatos fejlesztését. Ennek szellemében rendelkezünk az MSZ EN ISO 9001:2009, az MSZ EN ISO 14001:2005, és az MSZ 28001:2008 nemzetközi szabványoknak megfelelő minőség-és környezetközpontú, valamint a Munkahelyi Egészségvédelem és Biztonság Irányítási Rendszerrel, amelyek jól jelzik szolgáltatásaink megbízhatóságát.

Fő célkitűzésünknek tekintjük, hogy a minőséget úgy kezeljük, mint társaságunk hosszú távú fennmaradásának és fejlődésének egyik meghatározó tényezőjét. Szolgáltatásainkat, minőségirányítási rendszerünket partnereink igényeinek figyelembevételével, az észrevételek visszacsatolásával, teljesítményünk folyamatos mérésével és értékelésével tökéletesítjük.